25.10.2009

Lady Ravenclaw and the Princess of Slytherin

Hei taas! Tänään luvassa vihdoin photoshoottia, jonka pidimme Mimin kanssa ennen Tsukiconia. Minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että tämä siitä seuraa, kun kaksi fanityttöä yhdistää fanituksensa rakkaaseen tyyliin. Saanko esitellä: Potter-teemaista lolitaa! Minun asuni värit ovat Luihuisen tuvalta, Mimi taas edustaa Korpinkynttä. (Fiksuimmat ovatkin ehkä jo päätelleet, että juuri tässä on yybersalaisen "projekti S":n tulos. :D) Yritimme saada kuviin sellaista tunnelmaa, että olisimme Tylypahkassa - toivottavasti onnistuimme!

Kannattaa muuten tsekata tämä sama shootti Mimin "Päivänvarjon alla" -blogista; Mimi on ilmeisesti kehittelemässä jotain pientä tarinaa kuvien ympärille!

Ja pitemmittä puheitta, hirveä latinki kuvia. "Lady Ravenclaw and the Princess os Slytherin", olkaa hyvät!

***









3 kommenttia:

  1. Onnistuitte tosi hyvin! :D Ihan Tylypahkan oloisissa ympäristöissä teillä ainakin on kuvia~

    VastaaPoista
  2. Nuo "tyrmä, kellari" kuvat ovat kyllä juuri sen näköisiä, että Severus Snape voisi kurkkia kulman takaa! Olen itsekin miettinyt Harry Potter lolitaa, sillä minulla komeilee Rohkelikko kaulaliina hyllyn päällä... Ehkä innostun tästä sen verran, että kyhään oman Potter asun. :3

    VastaaPoista
  3. Jee, potter vainuni(lol) oli siis oikeassa:D Minusta tämä on ihana idea, ja olette tosiaan saaneet tähän photo shoottiin tylypahkan tunnelmaa. Olette myös kovin elegantin näköisiä, ja osaatte ommella(toisin kuin minä...) Ihanaa kun lolitaan tuodaan jotain selkeästi omaa mukaan hyvällä maulla :)

    VastaaPoista