13.6.2009

Teekutsut

Järjestin viime lauantaina teekutsut Sannille, Iiralle ja Mimille. Kuvassa ihana posliiniastiastoni ja ihanaa ruokaa.

Meidän piti mennä alunperin piknikille, mutta yön aikana oli satanut ja sää näytti muutenkin vähän harmaalta, joten päätimme sitten hätäratkaisuna mennä meille. Kuvassa mm. Iiran tekemä superkaunis ja herkullinen kakku.

Kun nyt kutsuttelimme kotonani, niin päästin Lady Jane Greyn eli Kakarani eli tuon kuvassa näkyvän, äärimmäisen kettuuntuneen näköisen pikkupupuseni mukaan porukkaan. :D Kakara tuntui, vastoin tapojansa, pitävän Sannista kovasti. Koko ajan piti olla kiipeilemässä Sannin syliin. Yleensä Kakara on niin mammantyttöä että.

Koska sää kuitenkin näytti selkenevän, päätimme lähteä kävelylle Kartanonpuistoon, jossa meidän piti alunperin pitää piknik.

Se on todella kaunis puisto. Minulla on paljon muistoja, jotka liittyvät tähän puistoon, sillä olen leikkinyt siellä pienenä monet kerrat. Oli ihanaa käydä siellä pitkästä aikaa!

Minä, Iira ja Mimi. Näytän kaikissa tänä päivänä otetuissa kuvissa vähän tyhjämieliseltä, mutta se voi johtua ihan siitäkin että olin aika flunssainen. Tai sitten vaan olen tyhjämielinen? :D

Päivän asu:
Hiusruusut - Seppälä ja Ninja
JSK - Innocent World
Hanskat - Ninja
Käsikoru - taas Ibero
Kengät - Halonen
Kaulakorukello: Vintage
Tässä kuvassa näkyy paremmin tuo ihana korukelloni. Olen saanut sen mummiltani, ja se on peräisin 1900-luvun alusta. Suunnilleen satavuotias kello siis! Harmi, ettei se enää toimi. Kunhan joskus rikastun niin vien se korjattavaksi.

Tässäkin puskassa olen pienenä leikkinyt. Näytän taas vähän yksinkertaiselta, mutta voi voi.
Suurin osa näistä kuvista taitaa olla Sannin ottamia, joten creditit hänelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti